چطوری میشه

ایجاد دوره های آموزشی با MasterStudy LMS

ایجاد دوره های آموزشی با MasterStudy LMS

دستیابی به افزونه های LMS خوب ممکن است سخت باشد. به دلیل ماهیت پیچیده وب‌سایت‌های دوره‌های پولی، یافتن آن افزونه عالی که همه چیزهایی را که نیاز دارید بدون گرانی بیش از حد ارائه می‌کند، دشوار است.

اگر ویژگی‌های جذاب‌تری مانند درجه‌بندی دانش‌آموزان و سازندگان دوره می‌خواهید، این دو برابر صادق است. مطمئناً، شما فقط می‌توانید یک پلاگین دیوار پرداخت استاندارد دریافت کنید، اما بسیاری از ویژگی‌های مخصوص وب‌سایت‌های آموزشی را از دست می‌دهید.

به دنبال یک افزونه LMS مقرون به صرفه برای پر کردن این جایگاه هستید؟ LMS MasterStudy ممکن است همین مورد باشد. با طیف وسیعی از ویژگی‌ها، قیمت مقرون به صرفه، و نسخه رایگان افزونه موجود برای رانندگی آزمایشی، چیزهای خوبی برای گفتن در مورد این یکی وجود دارد.

LMS MasterStudy چیست؟

اگر در حال ایجاد یک وب سایت دوره مشابه مانند Coursera و Udemy، یک سیستم یادگیری درجه بندی شده برای دانش آموزان، یا ارائه هر نوع محتوای آموزشی هستید، MasterStudy LMS یک راه حل قدرتمند و مقرون به صرفه است.

masterstudy

تنظیم آن نیز بسیار آسان است و با < یک href="https://docs.stylemixthemes.com/masterstudy-lms/" target="_blank" rel="noopener">اسناد گسترده، که یک امتیاز بزرگ است. رابط کاربری تمیز به این معنی است که به این راحتی غرق نخواهید شد.

همراه با نمایش زنده می‌توانید آن را آزمایش کنید تا آن را در اقدام، یک نسخه رایگان از افزونه نیز وجود دارد. این شامل تمام اصول اولیه مانند دوره‌های نامحدود، درس‌ها و مدرسان، همراه با ویژگی‌های اضافی مانند سازنده دوره، سازنده آزمون، پیام‌رسانی و گزینه‌های متعدد کسب درآمد می‌شود.

MasterStudy demo

در حالی که سحر و جادو واقعی قطعاً در نسخه پولی افزونه است، نسخه Lite هنوز نسبتاً قدرتمند است و هیچ محدودیت آزاردهنده ای ندارد.

MasterStudy Pro یک طرح قیمت گذاری ساده دارد، 54.99 دلار در سال یا 149 دلار برای اشتراک مادام العمر. این برای یک وب‌سایت معتبر است، اما می‌توانید برای خریدهای چند سایتی تخفیف بگیرید.

masterstudy pricing plan

با این ویژگی‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌ای از جمله پیش‌نیازهای دوره/ چکیدن محتوا، سازنده دوره مقدماتی، تکالیف، پخش زنده و چندین ادغام برتر را دریافت می‌کنید.

MasterStudy LMS چگونه کار می کند؟

فرض در اینجا ساده است، و مانند دیگر پلتفرم‌های یادگیری آنلاین کار می‌کند. هنگامی که برای اولین بار افزونه را نصب می کنید، جادوگر راه اندازی از شما می خواهد که یک نوع کسب و کار را انتخاب کنید.

MasterStudy LMS Business Type

اگر می‌خواهید همه دوره‌ها را به‌عنوان یک شخص/نهاد منتشر کنید، اولین گزینه شما این است که «انفرادی» را انتخاب کنید – فکر کنید WP101 تنها چیزی است که در سایت خود منتشر می‌کند. انتخاب دوم شما “Marketplace” است که تنظیماتی شبیه به SkillShare ارائه می دهد. با این کار می‌توانید مربیان را برای تدریس دعوت کنید، دوره‌هایی را در مورد مهارت‌های مختلف ایجاد کنید، سپس آن را با درس‌های فردی جدا کنید، و دانش‌آموزان علاقه‌مند را جذب کنید تا از خریدهایشان درآمد کسب کنند.

در مرحله بعد، جادوگر راه‌اندازی شما را از تمام تنظیمات لازم برای راه‌اندازی و اجرای صحیح سایتتان راهنمایی می‌کند. از شما خواسته می شود هر صفحه ضروری را که می خواهید افزونه به طور خودکار برای شما ایجاد کند انتخاب کنید – مانند صفحه حساب کاربری، لیست علاقه مندی ها یا صفحه پرداخت (اگر قصد دارید از سایت خود کسب درآمد کنید).

MasterStudy LMS Course Display

و همچنین این شانس را خواهید داشت که نحوه تنظیم بایگانی دوره خود، اطلاعات پیش فرض نمایش داده شده در صفحات دوره (توضیحات، برنامه درسی، سؤالات متداول، نظرات، و غیره)، تنظیم برنامه درسی (دروس ها، آزمون ها و مجوزهای آپلود مربی) را انتخاب کنید. ) و طرح بندی صفحه ثبت نام شما (و گزینه ای که به کاربران اجازه می دهد به عنوان مربی ثبت نام کنند). پس از تکمیل، می توانید مستقیماً به ایجاد دوره بپرید!

MasterStudy LMS Lesson Creation

MasterStudy LMS به لطف گزینه های داخلی بصری شروع به کار را آسان می کند. ابتدا درس های خود را اضافه کنید. این فرمت‌های متن، اسلاید یا ویدیو پشتیبانی می‌شوند). عنوان، زمان، توضیحات، رسانه و مواد را اضافه کنید. همچنین این گزینه را خواهید داشت که درس خود را به‌عنوان «پیش‌نمایش» تنظیم کنید تا برای همه در دسترس باشد، حتی اگر درس را به یک دوره برتر اضافه کنید.

MasterStudy LMS Quiz Creation

من پیشنهاد می‌کنم برای ایجاد چند آزمون وقت بگذارید. اینها یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن دانش آموزان هستند، و همچنین به عنوان یک کنترل عمل می کنند تا به شما اطلاع دهند که آیا درس های شما به طور موثر موضوعات را آموزش می دهند (مثلاً اگر اکثر دانش آموزان شما امتحان را قبول نمی کنند، ممکن است بخواهید درس خود را بهبود بخشید). گزینه‌های آسانی برای افزودن سؤال (تک گزینه‌ای، چند گزینه‌ای، درست یا نادرست، مطابقت مورد، مطابقت تصویر، کلمات کلیدی یا پر کردن شکاف)، انتخاب طرح‌بندی آزمون (تک صفحه یا صفحه‌بندی)، افزودن درجه‌بندی و موارد دیگر وجود دارد. یک ویژگی واقعا جالب این است که سوالاتی که برای آزمون‌ها ایجاد می‌کنید، همه به طور جداگانه ذخیره می‌شوند، بنابراین می‌توانید به سرعت آنها را برای آزمون‌های جدیدی که ایجاد می‌کنید جستجو کرده و دوباره استفاده کنید.

MasterStudy LMS Course Curriculum

با آماده بودن محتوای شما، ساخت دوره‌ها بسیار راحت است. رابط MasterStudy LMS اضافه کردن و مرتب کردن مجدد درس ها و آزمون ها برای ساخت دوره شما را ساده می کند. فقط از سازنده برای ایجاد بخش های دوره استفاده کنید (توجه داشته باشید – می توانید چندین درس / آزمون ها را گروه بندی کنید).

MasterStudy LMS Course Settings

همچنین گزینه های زیادی برای تکمیل راه اندازی دوره شما به راحتی در دسترس هستند. این شامل تنظیمات اولیه دوره برای سطح دشواری، نمایش تعداد دانش‌آموز، مدت زمان، محدودیت زمانی، اطلاعیه‌ها، سوالات و فایل‌ها می‌شود. اما همچنین می‌توان تنظیمات ممتاز برای چک کردن محتوا، پیش نیازها و گواهی‌های پایان دوره را انتخاب کرد.

MasterStudy LMS Course Price

از اینجا می‌توانید قیمت دوره خود را برای کسب درآمد اضافه کنید (یا اگر می‌خواهید آن را رایگان کنید، گزینه را خالی بگذارید). به صورت اختیاری، می‌توانید این دانش‌آموزان را با سیستم پاداش امتیازی که به آنها امکان می‌دهد دوره‌های رایگان کسب کنند، بازگردانید. برای اثربخشی بیشتر، یک برنامه بازاریابی وابسته با امتیاز پاداش تنظیم کنید (توجه داشته باشید – این فقط در نسخه MasterStudy LMS Pro).

همه اینها را می توان برای شرایط خاص شما سفارشی و تنظیم کرد. آیا می‌خواهید دوره‌های گروهی را راه‌اندازی کنید تا ده‌ها دانش‌آموز آن را بگذرانند، چند موضوع خاص را که به خوبی در آن‌ها مسلط هستید تدریس کنید، یا صدها مربی را جذب کنید که بتوانند دوره‌های آموزشی خود را ایجاد کنند؟ MasterStudy را می توان برای همه چیز استفاده کرد.

این اصل موضوع است، اما این افزونه همه آن‌ها را با چندین ویژگی کوچک اما مفید مانند سازنده دوره مقدماتی و ادغام‌های مفیدی مانند پرداخت‌های WooCommerce یا وارد کردن Udemy، واقعاً آن را از سایر گزینه‌های LMS متمایز می‌کند.< /p>

بهتر از سایر افزونه های دوره؟

چه چیزی MasterStudy را بهتر از سایر افزونه ها می کند؟ برای شروع، MasterStudy بسیار مقرون به صرفه تر از سایر پلاگین های محبوب LMS است. LearnDash را به عنوان مثال در نظر بگیرید. قیمت معمولی برای پایین ترین سطح 200 دلار در سال است. MasterStudy بسیار مقرون به صرفه تر است، نسخه رایگان عالی دارد و کل برنامه مادام العمر آن ارزان تر از یک سال LearnDash است.

صحبت از نسخه رایگان، در مقایسه با اکثر افزونه‌های دوره رایگان که فقط اصول اولیه را ارائه می‌کنند، بسیار زیاد است. وقتی MasterStudy LMS Free را با LearnPress برای به عنوان مثال، ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌های مکرر، آزمون‌ها، پشتیبانی Stripe، و اطلاعیه‌های دوره در مورد دوم به‌صورت رایگان در دسترس نیستند.

MasterStudy LMS Theme

آخر – یک ویژگی بسیار منحصر به فرد این است که یک ویژگی غنی وجود دارد موضوع وردپرس MasterStudy موجود است که برای کار دست در دست پلاگین LMS ایجاد شده است. به این ترتیب شما نیازی به صرف زمان برای یافتن موضوعی ندارید که به درستی با افزونه LMS شما ادغام شود. که سفارشی کردن سایت آموزشی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا تنظیمات استایل به طور خاص برای گزینه‌های MasterStudy LMS ساخته شده است.

در مجموع، MasterStudy ویژگی های فوق العاده ای را با قیمت ارائه می دهد و بسیار مقرون به صرفه تر از سایر گزینه های افزونه شما است.

ویژگی های MasterStudy LMS

masterstudy features

MasterStudy دارای چندین ویژگی است. تعداد زیادی ویژگی عالی در نسخه رایگان وجود دارد. اما برخی از آنها فقط در نسخه Pro به عنوان افزونه‌ها موجود هستند، که می‌توانید از طریق داشبورد اصلی وردپرس در STM LMS > تنظیمات LMS > افزونه‌ها فعال کنید. به این ترتیب می توانید ویژگی های مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک اضافه کنید! در هر صورت، صفحه ویژگی‌های MasterStudy LMS را بررسی کنید تا وضعیت فعلی را ببینید. لیستی از آنها در نسخه ای که شما نصب کرده اید موجود است.

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین

از میان همه ویژگی‌های آن، خالق دوره MasterStudy نقطه برجسته این افزونه است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد اساساً هر چیزی را بسازید، مهم نیست که دروس شما در چه رسانه‌ای است.

در MasterStudy Pro، سازنده دوره مقدماتی برای کنار هم قرار دادن همه چیز بدون نیاز به سر و صدا با منوها عالی است. درس‌ها را آپلود کنید، قیمت‌گذاری اضافه کنید، برچسب‌ها را تنظیم کنید و ببینید در زمان واقعی چگونه به نظر می‌رسد.

در واقع، کل افزونه با یک رابط کشیدن و رها کردن ساده برای اکثر اجزای سفارشی آن طراحی شده است. به عنوان مثال، فرم ساز، مدیر قالب ایمیل و سازنده گواهی وجود دارد. اگر برای شخصی سازی سایت خود مشکل دارید و به راه حل های بدون کد تکیه می کنید، بسیار عالی است.

افزونه‌های حرفه‌ای برای چکان دادن محتوا و پیش‌نیازهای دوره به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که دوره‌ها را فقط تحت شرایط خاصی مانند پس از تکمیل طرح درس دیگری بگذرانند. یا دوره های گروهی را برای کل کلاس دانش آموزان راه اندازی کنید.

حتی در نسخه رایگان، انعطاف پذیری زیادی در اینجا وجود دارد. می توانید متن، ویدئو، نمایش اسلاید و حتی دوره های پخش زنده طراحی کنید. و همه چیز نامحدود است. شما می توانید هر تعداد دوره، درس، مدرس و شاگردی که می خواهید داشته باشید. آسمان حد است.

و با افزونه حرفه ای دوره های گروهی می توانید دوره هایی را که به طور خاص برای گروه ها طراحی شده اند بسازید. این گزینه‌هایی را برای مربیان اضافه می‌کند تا نرخ گروه سفارشی را اضافه کنند، و همچنین این امکان را برای مشتریان ایجاد می‌کند که یک گروه ایجاد کنند، کاربران را به صورت دستی اضافه کنند یا یک لیست را از طریق csv وارد کنند و دوره را برای گروه خود خریداری کنند. این یک راه عالی برای بازاریابی برای مشاغل، مدارس یا سازمان‌های دیگر است!

وارد کردن دوره شخص ثالث

به‌جای شروع از ابتدا، می‌توانید یک دوره را مستقیماً با افزونه حرفه‌ای وارد کردن دوره Udemy کپی کنید. دستورالعمل های دقیقی در اسناد MasterStudy وجود دارد ، اما اساساً می توانید با شناسه مشتری، کلیدهای API و Udemy Rakuten Affiliate به حساب Udemy خود متصل شوید. پس از تنظیم همه چیز، می توانید کاتالوگ دوره Udemy خود را مرور کرده و با یک کلیک وارد کنید.

به طور مشابه، می توانید از افزونه SCORM برای فعال کردن پشتیبانی از بسته های SCORM استفاده کنید. به این ترتیب شما به سادگی می توانید دوره های جدید را آپلود و ایجاد کنید. هر دوی این افزونه ها راه حلی ساده برای شروع فروش دوره هایی هستند که قبلاً برای ایجاد در وب سایت خود تلاش کرده اید!

برای محتوا پول دریافت کنید

همانطور که سایت‌هایی مانند Udemy ثابت می‌کنند، کسب درآمد از دوره‌های آموزشی و آموزش مهارت‌های کلیدی می‌تواند یک مدل کسب‌وکار سودآور باشد. پس چگونه MasterStudy آن را به پایان می رساند؟

این افزونه از گزینه‌های کسب درآمد محبوب مانند PayPal و Stripe، اما ادغام های اضافی برای WooCommerce و Paid Memberships Pro وجود دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید حواله سیمی یا پرداخت آفلاین را تنظیم کنید.

به‌محض راه‌اندازی درگاه پرداخت، سبد خرید و تسویه‌حساب به‌طور کامل انجام می‌شود، بنابراین نیازی نیست با افزونه‌های دیگر سر و کار داشته باشید. و همه پرداخت‌ها به جز WooCommerce در افزونه رایگان پشتیبانی می‌شوند.

علاوه بر این، گزینه‌های مختلفی برای کسب درآمد از دوره‌ها وجود دارد. الف>. آنها را دوره‌ها را با هم برای تخفیف، راه‌اندازی اشتراک‌های تکراری، یا صرف هزینه‌ای یک‌بار دریافت کنید. با افزونه Paid Memberships Pro، می‌توانید طرح‌های ممتاز با امتیازاتی مانند دوره‌های رایگان ایجاد کنید.

همچنین ویژگی‌های اضافی برای ایجاد انگیزه برای خرید وجود دارد، مانند پیش‌نمایش دوره و لیست خواسته‌ها. یا برای استفاده های حرفه ای، یک افزونه آزمایشی دوره وجود دارد تا بتوانید مجموعه ای از درس ها را در یک دوره رایگان بسازید. پس از تکمیل، یک فرم پاپ آپ به دانش آموز اطلاع می دهد که می تواند بقیه دوره را خریداری کند. به این ترتیب آنها می توانند طرح درس شما را قبل از انجام دادن امتحان کنند!

تقریباً هر چیزی که برای کسب درآمد از پلتفرم آموزشی خود نیاز دارید آماده است.

افزودن مربیان

یک مرکز دوره بدون مربیان ماهری که می توانند به سؤالات پاسخ دهند یا حتی پخش جریانی زنده را اجرا کنند، چیزی نیست. خوشبختانه اضافه کردن مربیان و همچنین چند مربی آسان است.

با افزونه حرفه‌ای LMS Forms Editor می‌توانید فرم‌های درخواست مربی (و همچنین فرم‌های نمایه و سازمانی) را سفارشی کنید. سازنده بصری به شما امکان می دهد مشخص کنید از چه اطلاعاتی می خواهید. فیلدها را برای تک خط، ناحیه نوشتاری، ایمیل، تلفن، کشویی، انتخاب رادیویی، کادر انتخاب و پیوست فایل بکشید و رها کنید.

همه معلمان پس از ثبت نام، قسمت نمایه خود را دریافت می کنند که در آن می توانند دانش آموزان را مدیریت کنند، به پیام ها پاسخ دهند و اطلاعیه ارسال کنند. مشخصات ترکیبی ویژه آنها به آنها اجازه می دهد تا به عنوان یک دانش آموز نیز عمل کنند و در دوره های دیگر ثبت نام کنند.

مدرسان، پس از دعوت یا تایید، توانایی ایجاد دوره های خود را دارند. می‌توانید تأیید دوره را برای تعدیل آنچه که آنها پست می‌کنند روشن کنید، و این فرصت را خواهید داشت که درخواست‌های مدرس را بپذیرید یا رد کنید.

در نهایت، پرداخت‌ها پس از راه‌اندازی صحیح توسط MasterStudy پشتیبانی می‌شود، بنابراین همه معلمان حقوق نسبتاً خوبی دریافت می‌کنند. فقط نرخ کمیسیون را در تنظیمات خود تنظیم کنید و از Paypal Payouts استفاده کنید تا همه چیز را به طور خودکار مدیریت کنید. به علاوه، مدرسان و مدیران می‌توانند آمار دوره را مشاهده کنند تا ببینند کدامیک سودآورتر هستند.

به دانش آموزان خود نمره دهید

با MasterStudy LMS، لازم نیست به آپلود چند ویدیو و رها کردن آن بسنده کنید. فرصت‌های زیادی برای ارائه تعامل، تقویت درس‌ها و مشاهده پیشرفت روزافزون دانش‌آموزان وجود دارد.

سازنده مسابقه با چندین نوع سؤال مانند دکمه رادیویی، چند گزینه‌ای، مرتب‌سازی و موارد دیگر ارائه می‌شود. به‌علاوه، با افزونه آزمایش آنلاین می‌توانید به راحتی در هر صفحه‌ای با یک کد کوتاه ساده، آزمون‌هایی را که ایجاد کرده‌اید، امتحان کنید.

همراه با آزمون‌ها، می‌توانید تکالیف را با وظایف سفارشی تنظیم کنید تا توسط مدرسان درجه‌بندی شوند. تکالیف باید فعال شوند زیرا یک افزونه حرفه‌ای است و از گزینه‌های پیوست، نوع/اندازه فایل و حداکثر تعداد تلاش پشتیبانی می‌کند. و با کتاب نمرات حرفه‌ای، مربیان می‌توانند اطلاعات دقیق در مورد نرخ ثبت‌نام و عملکرد دانش‌آموزان را مشاهده کنند.

برای تشویق دانش‌آموزان، افزونه حرفه‌ای برای یک سیستم امتیاز به آنها برای کارهای مختلف از تکمیل یک درس گرفته تا جمع‌آوری شرکت‌های وابسته جایزه می‌دهد. سپس می‌توان این هزینه‌ها را برای دوره‌های جدید خرج کرد و دانش‌آموزان را در دوره‌های آموزشی و سایت شما درگیر نگه داشت.

گواهی‌ها و نشان‌هایی نیز وجود دارد که به عنوان یک سیستم دستاورد عمل می‌کنند. با افزونه سازنده گواهینامه، می‌توانید برای هر دوره یک جایزه سفارشی ایجاد کنید و به دانش‌آموزان خود احساس موفقیت بدهید.

ارتباط با کاربران

در بالا به طور خلاصه به افزونه مدیر ایمیل اشاره شد که برای خودکارسازی و شخصی‌سازی اعلان‌ها به کاربران ضروری است. این ویژگی حرفه ای سفارشی کردن پیام های ارسال شده به مربیان و دانش آموزان را آسان می کند. مدیر شامل تعدادی یا قالب‌های آسان برای ویرایش است تا مربیان را از سفارش‌های جدید، دانش‌آموزان از تکالیف آتی و موارد دیگر مطلع کند.

یک انجمن ایجاد کنید

یکی از دلایل شکست سایت های آموزشی به دلیل قطع ارتباط بین دانش آموزان، معلمان و سایر دانش آموزان است.

این افزونه همراه با ویژگی‌های ضروری مانند پیام‌رسانی خصوصی و اطلاعیه‌های مربی، از چیزی که بسیاری از رقبا غایب هستند پشتیبانی می‌کند: پخش زنده. با افزونه‌های حرفه‌ای می‌توانید در زوم ملاقات کنید یا Google Classroom را امتحان کنید. در هر صورت شما دانش‌آموزان را درگیر می‌کنید و به آنها بستری می‌دهید تا در زمان واقعی سؤال بپرسند و یاد بگیرند.

MasterStudy همچنین آماده ترجمه است، بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت که یک جامعه جهانی از یادگیرندگان مشتاق ایجاد کنید.

تنها چیزی که واقعاً در اینجا وجود ندارد که برخی از افزونه های LMS دیگر ارائه می کنند، انجمنی است که در آن دانش آموزان می توانند خارج از پخش زنده ارتباط برقرار کنند. همیشه می‌توانید افزونه‌ای مانند BuddyPress را امتحان کنید تا خودتان آن را اضافه کنید. علاوه بر این، MasterStudy کار برجسته ای را انجام می دهد که شکاف بین دانش آموز و معلم را پر می کند.

در حال تکمیل

در حالی که افزونه‌های مشابه ممکن است کمی پیشرفته‌تر باشند و چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشند، MasterStudy با آنچه ارائه می‌کند کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. و با تم MasterStudy منطبق و ویژگی‌هایی مانند پخش زنده، کمی برتری در رقابت دارد.

مبتدیان آن را دوست خواهند داشت زیرا رابط کاربری آن ساده است و به راحتی می توان آن را در اطراف خود قرار داد، و بسیاری از سازنده های جلویی برای ایجاد دوره های بدون کد بسیار مفید هستند.

به دلیل قیمتی که دارد، که حتی با اشتراک مادام‌العمر بسیار کمتر از هزینه‌های سالانه بیشتر افزونه‌های دوره‌های محبوب است، طیف مناسبی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند؛ چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا